هه!



ﺗﻮ ﺑﺎ ﭘﻮﻻﺕ ﺭُﮊ ﻭ ﺭﯾﻤِﻞ ﻣﯿﺨَﺮﯼ ✘

 

ﻣﻦ با بيشترش لَواشَک ﻭ ﺷُﮑُﻼﺕ √ 

 

ﺗﻮ ﺩﻭﺱ ﭘِﺴَرِﺗﻮ ﺑﻮﺱ ﻣﯿﮑُﻨﯽ ﺑَﺮﺍﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﺑِﺨَﺮﻩ 

 

ﻣﻦ مامان و ﺑﺎﺑﺎﻣﻮ ﺑﻮﺱ ﻣﯿﮑُﻨَﻢ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﺑَﺮﺍﻡ ﻣﯿﺎﺭَن 

 

ﺗﻮ ﮔِﺮﺍﺱ ﻭ ﻭﯾﺴﮑﯽ ﻣﯿﺰَﻧﯽ ✘

 

ﻣﻦ ﺧَﻼﻑِ ﺳﻨﮕﯿﻨﻢ ﻗِﻠﯿﻮﻧﻪ √ 

 

ﺗﻮ ﻫَﺮﺷَﺐ ﺑَﻐَﻞ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﯽ ✘

 

ﻣﻦ ﺷﺒﺎ ﻗﺎﻃﯽ ﺧﺮﺳﯽ ﻫﺎﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑَﻢ √ 

 

ﺗﻮ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕِ ﮔﻮﺭِ ﺧَﺮﯼ ﻭ ﻣﺎﻧﺘﻮﯼ ﭘَلَنگی ﻣﯽ

 

 ﭘﻮﺷﯽ ✘

 

ﻣﻦ ﺳﺮﺗﺎﭘﺎ ﺑِﺮﻧﺪ ﻣﯿﭙﻮﺷﻢ √ 

 

ﺗﻮ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﺮﯾﻦ ﻭﯾﻼﯼ ﺩﻭﺱ ﭘِﺴَﺮﺍﺗﻮﻥ....✖

 

ﻣَﻦ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﻭﯾﻼﯼ ﺑﺎﺑﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ﮐُﻠﯽ با هَم

 

 ﺧﻮﺵ ﻣﯿﮕﺬَﺭﻭﻧﯿﻢ √

 

ﻣَﻨﻢ ﺩﺧﺘﺮﻡ ، ﺗﻮ ﻫﻢ ﺩﺧ ﺘﺮﯼ ، ﻭﻟﯽ ﺗﻮ ...هه.??

 

پَس تو داااااااافِ اين و اون باش ...

 

.......??......من پرنسس مامان و بابام ميمونم ....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت14:25---13 تير 1394
من نسیم هستم من یکی از طرفتارای پرو پا قرص تمام بازیکنای والیبال تیم ملی کشور مون هستم . امید وارم که همیشه برنده باشن و برای شماهم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
پاسخ:ممنون ابجي لطف كردي


شیوا
ساعت15:54---28 ارديبهشت 1394
عکسه چه قشنگهههههه
پاسخ:چشمات قشنگ ميبينه عزيزممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 اسفند 1393 | 16:6 | نویسنده : roya |